top of page

Sreča in ljubezen

Vrtec Lunba sem izbrala ravno zaradi prijaznosti, nežnosti in sočutnosti do otrok ter pozitivnega odnosa do živali in narave.

Nina mi je bila takoj všeč, ko sem prvič prišla na ogled. Tako sem vpisala prvo hči, sedaj pa vrtec obiskuje že druga. Vsak otrok mora biti v vrtcu

srečen, brez stresa in solz. Tako je tukaj, saj sta hčeri, poleg Nine in Gaje, "posvojili" tudi Ninino družino (moža Tomaža in hči Nejo) in jima je vrtec kot "drugi dom". Vedno me je srbelo glede prehrane, saj kot vegetarijanci namenimo veliko pozornosti, da je hrana kvalitetna in da so sestavine iz preverjenih virov, zato sem zelo zadovoljna, da jim kuha VeganFresh Medvode, saj je s sitim trebuščkom, po okusnem obroku, lažje biti zadovoljen.

Risanje, petje, veliko ustvarjanja, preživljanje dnevov na vrtu, pa tudi spoznavanje odgovornosti - učenje pospravljanja, vrtnarjenja, razvijanje medosebnih odnosov, ravnanja z živalicami in naravo, je vse, kar si želiš za srečo otroka.

Najlepše je, ko zjutraj pripelješ otroka in ta razpre roke in objame Gajo ali Nino, potem veš, da si izbral pravilno - srečo in ljubezen.


Roletka izkušenj
bottom of page